Anunț concurs – consilier juridic debutant

Nr.227 din 01.02.2018

ANUNT CONCURS

Primaria comunei Moneasa, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă de CONSILIER JURIDIC , clasa I, grad profesional DEBUTANT, în cadrul Compartimentului juridic, al Aparatului de Specialitate a Primarului comunei Moneasa, judetul Arad.

Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:

Condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2) cu modificările şi completările ulterioare;

Condiții specifice:

-Vechime in specialitate: nu este cazul;

-Studii necesare: studii superioare absolvite, cu diploma de licenta, în domeniul ştiinţelor juridice;

– Cunoştinţe operare calculator – nivel mediu;

Concursul se va organiza la sediul Primariei comunei Moneasa, judetul Arad, in data de 06 martie 2018, orele 13,00 – proba scrisa;

Dosarele se vor depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III- a;

Selecţia dosarelor se va face in maxim 5 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;

Dosarul de concurs va cuprinde următoarele.

-dosar plic;

-formularul de inscriere prevazut de H.G. 611/2008 (Anexa 3);

-copia actului de identitate (conform cu originalul);

-copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari (conform cu originalul);

-copia carnetului de muncă sau după caz, adeverintele care atesta vechimea în munca;

-cazier judiciar ;

-adeverinta care să ateste starea de sanatate corespunzătoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior, derularii concursului de către unitatile sanitare abilitate;

-declaratia pe proprie raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Concursul se va desfasura astfel:

– proba scrisa: in data de 06 martie 2018, orele 13:00;

– interviul: in data de 09 martie 2018, orele 13:00;

Contestatiile se depun in termen de cel mult 24 de ore, de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, rezultatului probei scrise sau a interviului.

Bibliografia necesară ocupării fiecărei funcţii publice este următoarea:

– Legea nr.188/1999 – privind Statutul funclionarului public – republicata (2), cu

modificarile si completarile ulterioare;

– Legea nr.7/ 2004 – Codul de conduita al funclionarului public – republicat;

– Hotarirea nr. 611/2008 – pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici;

– Legea nr.215/2001 – privind administrația publică locală, republicată , cu modificările și completările ulterioare;

– Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice , cu modificările şi completările ulterioare si a OUG nr.107/2017, privind modificarea unor acte normative in domeniul achizitiilor publice;

– Legea nr.554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

– Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;

– Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;

-Legea nr. 52/2003 – privind transparenta decizionala in administratia publica;

-Constitutia Romaniei.

Notă: Orice referire la forma republicată indică ultima republicare din Monitorul Oficial, urmată sau nu de modificări şi completări ulterioare, în vigoare la data concursului.

Persoana de contact pentru informaţii suplimentare: d-l secretar Puie Ioan, telefon 0748 889199.

PRIMAR,                              SECRETAR,

HERBEI IOAN NUTU           PUIE IOAN

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support