ANUNŢ CONCURS
Primăria comunei Moneasa, judeţul Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie, vacanta, de consilier juridic, clasa I , grad profesional asistent.
Primăria comunei Moneasa cu sediul în comuna Moneasa , str.Principala nr. 72 , judeţul Arad , CUI 352164 , telefon 0257313010 , fax 0257313026 în temeiul HG nr. 286/2011 modificată şi completată prin HGR nr. 1027/2014 organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie, vacanta, de consilier juridic, clasa I , grad profesional asistent.
Concursul se organizează la sediul Primăriei comuna Moneasa , str.Principala , nr. 72 , judeţul Arad în data de 28.03.2017 .
-Proba scrisă : 28.03.2017 ora 10:00
-Proba de interviu : 29.03.2017 ora 12:00
Cerinţe de participare
Condițiile generale pentru ocuparea funcțiilor sunt cele prevăzute în art.54 din Legea 188/1999 :
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.
Condițiile specifice pentru ocuparea postului de consilier juridic clasa I grad profesional asistent în cadrul compartimentului Juridic sunt:
-studii universitare de licență absolvite cu diplomă respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea drept;
-vechime minimă în specialitatea studiilor 1 an.
Dosarele de concurs se vor depune pîna la data de 15.03.2017 în intervalul orar luni – joi 08:00-15:00 , vineri 08:00-13:00 la sediul Primăriei comunei Moneasa , str.Principală , nr. 72 , judeţul Arad .
Relaţii suplimentare se obţin la telefon 0257313010 , sau www.primariamoneasa.ro
Bibliografia necesara ocuparii acestei functii publice este urmatoarea:
- 1. Legea nr. 215/2001 – Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2) cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 – privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
- Legea nr.393/2004 – privind Statutul alesilor locali, actualizată;
- Ordonanţa Guvernului nr. 35/2002 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a consiliilor locale, actualizată;
- Legea nr. 52/2003 – privind transparenta decizionala in administratia publica;
- Hotarirea nr. 611/2008 – pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici.
Nota: Orice referire la forma republicata, indica ultima republicare din Monitorul Oficial,
urmat sau nu de modificari si completari ulterioare, in vigoare la data concursului